dominatus»Kakšen bo strošek«, tudi vas zanima? Seveda da vas, koga pa ne, saj se na koncu koncev odločimo vedno tudi na podlagi cene. Če denarja ni, potem je treba gledati na čisto vsak evro, pa četudi se lahko še ne vem kako dobro zavedate, da bi vsak vložen evro pri poslu lahko narasel na dva. Se vam zdi Facebook oglaševanje strošek? Seveda bodo različni odgovori, v veliki večini pa bodo povezani z dejstvom, da je lahko zelo visok, ampak lahko pa hkrati prinese tudi nekaj. Res je, ampak vsak ima v ozadju svojo zgodbo, ali si lahko privošči na primer 100 € na mesec na samem začetku ali pa je to previsok strošek. Kakor koli že, tudi takrat, ko boste uspeli nabrati nekaj denarja, se ne odločite za fiksen strošek vodenja kampanje, pa čeprav boste točno vedeli, koliko denarja boste zapravili na mesec.

 

Tudi če za Facebook oglaševanje kampanja nima oglaševanja po fiksni ceni, lahko veste, koliko največ boste porabili

Na samem začetku, ko se kampanja za Facebook oglaševanje vzpostavi, nikakor ni možno točno vedeti, kako velik budget bo potreben v enem mesecu. Lahko se okvirno določi ceno na posamezni klik, ki pa se naj bi tudi prilagodila glede na dosežene učinki iz preteklega oglaševanja in tudi glede na želje stranke, koliko se lahko porabi na dan, teden, mesec.

Zato, tudi če se boste odločili za fiksno Facebook oglaševanje, se zavedajte, da obstaja ogromno več možnosti, da boste vse skupaj preplačali kot pa v primeru, da se ne odločite za fiksno Facebook oglaševanje, temveč neke vrste variabilno. V tem primeru lahko sami določite, koliko na mesec ste pripravljeni plačati za Facebook oglaševanje in prav gotovo boste za svoj denar dobili bistveno več klikov in imeli na koncu boljši efekt, zato ne nasedajte obljubam, da je fiksno vodenje kampanje prednost in da tako poznate strošek, res ga poznate, ampak je pa bistveno večji, kot bi bilo potrebno.