Če se boste lotili kakršnih koli vaj, s katerimi si želite izoblikovati vaše telo, potem se morate zavedati najprej dveh stvari. Prva je, da se pred vadbo vedno ogrejete, saj s tem preprečite poškodbe. Pazite, poškodbe se lahko zgodijo tudi pri počepih, če se ne boste ogreli. Seveda, če boste delali le vaje za raven trebuh, potem ogrejte le tiste mišice, ki bodo pri vadbi delale. Druga zelo pomembna stvar pa je, da vaje za raven trebuh pravilno izvajate, kar vključuje tudi pravilno dihanje. Pazite, s pravilnim dihanjem si omogočite napredek, če boste narobe dihali, pozabite na napredek, taka razlika je o tem. Veliko najdemo o tem tudi na tej povezavi: https://www.fitnesshop.si/blog/vaje-za-raven-trebuh-in-zadnjico-s-katerimi-boste-hitro-prisli-do-rezultata kjer boste našli tudi številne predloge za vaje za raven trebuh in tudi nasvete, kako se pravilno izvajajo.

Kakšno je pravilno dihanje? vaje za raven trebuh

Pravilno boste dihali takrat, ko boste vaje za raven trebuh izvajali na način, da boste vdihnili ob naporu, pri počepih na primer je to ob dvigu telesa, in izdihnili v trenutku, ko napora ni, pri počepih je to pri spuščanju telesa navzdol. Pri tem morate biti pri čisto vseh vajah zelo pozorni na pravilno dihanje in verjemite, razlika v napredku je zelo velika.

Razlika med pridobivanje moči in mišic

Ko boste enkrat že dolgo izvajali vaje za raven trebuh, boste zagotovo želeli še kakšen drugačen rezultat kot je le manjši obseg trebuha. Zato morate razlikovati med dvema različnima načinoma izvajanja vaj, in sicer za pridobivanje moči in mišične mase morate povečevati intenziteto vadbe in povečevanje teže bremena, pri pridobivanju mišičnega tonusa, torej da se vidijo vaše trebušne mišice, pa morate zmanjšati težo bremena in intenziteto ter povečati število ponovitev posameznih vaj.

Seveda vse naredite postopno, to je šele takrat, ko boste začutili, da po tem, ko boste vaje za raven trebuh nehali delati, trebušne mišice niso več utrujene. Takrat je čas, da povečate breme, povečate število ponovitev ali pa izvajate druge, težje vaje. Za katero možnost se boste odločili, pa je v največji meri odvisno od tega, ali želite povečati moč ali pa mišični tonus.