spletno oglaševanjeČe so bili včasih zelo primerno orodje za komuniciranje in sporočanje novosti oglasi v časopisih, na televiziji, v letakih, v časopisnih reklamah, na panojih, na stavbah in podobno, pa lahko rečemo že skoraj, da je to preteklost. Res bolj so namenjeni le še utrjevanju že poznanega branda in skoraj da ničemur drugemu, pa še to čisto vsako mesto sploh ni primerno za vsako dejavnost. Prihodnost in sedanjost je tako spletno oglaševanje, ker se enostavno splača. Klasično oglaševanje je hkrati postalo tudi izjemno drago in si ga res lahko privoščijo le še tisti, ki imajo dovolj sredstev. Za kakšno manjše podjetje takšni oglasi sploh niso dosegljivi.

 

Spletno oglaševanje ima mnogo prednosti pred starim načinom oglaševanja

Če samo pogledamo, kako je potekal stari način oglasov. Oglasi so se napisali, oddali na TV, radio, tiskani medij in potem so se oglaševali toliko časa, kot ste bili dogovorjeni. Kar se tiče radia, je tako, da vsak večinoma posluša eno ali dve radijski postaji in ko so na eni reklame, prestavi na drugo, kjer jih takrat po vsej verjetnosti ni. Torej oglase preskoči. Pri televiziji je še huje, saj obstajajo opcije pogleda za nazaj, kjer se oglasi le prevrtijo.

Pri tiskanih medijih pa obstaja opcija, da se poštarju prepreči metanje reklam v nabiralnik. Torej grejo lahko oglasi povsem mimo ciljne publike. Ravno zato smo lahko še kako zelo veseli, da danes obstaja spletno oglaševanje, ki pa prav nobene od teh slabosti nima. Spletno oglaševanje namreč pomeni, da plačate le takrat, ko nekdo na vaš oglas klikne, seveda če je to spletno oglaševanje  v obliki Google AdWords kampanje, če pa je spletno oglaševanje  v obliki optimizacije, pa tudi takrat ne, torej pokaže zanimanje zanj, kar pomeni, da je bistveno cenejše. V kolikor delujete v branži, ki ima sicer ogromen potencial, pa vaše storitve oz. izdelka še nihče ne pozna, potem je spletno oglaševanje pravo, saj vas bo stalo zelo malo, učinek pa bo bistveno boljši.