omega 3V zadnjih letih so bile maščobe kar vse povprek proglašene za nevarne, bile so tarča izogibanja in glavni krivec za prekomerno težo, vse to pa je podkrepila tudi prehrambna industrija, pa vse reklame in ogromno člankov, ki so se podpisovali kot strokovni. Vendar pa se je storila zelo velika napaka, in sicer da so se vse maščobe metale v isti koš, torej tudi nujno potrebne omega 3. Ker pa jih je zelo težko zaužiti v dovolj velikih količinah, so vedno bolj pogoste omega 3 kapsule. Dobimo jih lahko v lekarni in tudi v številnih hipermarketih. Vendar pozor, niso vse omega 3 kapsule kakovostne. Pogledati morate na sestavo, v kakšni obliki so omega 3 (trigliceridna oblika je najboljša), ne smejo vsebovati težkih kovin, toksinov in dioksina, zelo pomembno pa je tudi, da je odstotek omega 3 čim višji, več kot 60 % minimalno.

Ne želite kapsul?

Potem boste morali zaužiti ogromno zelenolistnate zelenjave, pa oreščkov, pa lanenega semena, chia semen, pa mastnih rib … In to na dan! Vam to kar na enkrat ni več tako všeč? Verjamem, ampak zavedajte se, da so v zadnjih letih številne študije in raziskave potrdile nujnost teh maščobnih kislin za naše telo, ker posledice pomanjkanja so zelo hude. Zato so v tem primeru omega 3 v kapsulah najboljša rešitev, ker pri zelenjavi je problem s toksini, enako tudi z ribami, kjer je problem tudi s težkimi kovinami, še najboljši nadomestek pa so semena, ampak zopet chia semena in laneno semen. Ostalo je tudi ok, vendar pa morate paziti na razmerje med omega 3 in 6, ker ostali oreščki imajo hitro manj omega 3 kot 6, pa čeprav bi moralo biti razmerje obratno.

Kapsule najbolj enostaven način

Glede na vse faktorje, ki jih je treba upoštevati, če želimo uživati omega 3, so kapsule zagotovo še najbolj enostaven način. Treba se je samo spomniti nanjo vsak dan in to je to.