Ste se pri vas v podjetju že kdaj vprašali, kako se vodi evidenca delovnih ur ali se s tem vprašanjem sploh ne ukvarjate pri vas in način vozite naprej takega, kot ste ga imeli od samega začetka, ko v podjetju ni bilo nič kaj dosti dodatno zaposlenih? Se sploh zavedate, da mora biti evidenca delovnih ur po novi zakonodaji elektronsko vodena, sicer ste v prekršku? Lahko se naredi kakšna elektronska evidenca delovnih ur, tako da se ure ne pišejo samo na list papirja, ki se lahko izgubi, vendar pa morate poskrbeti, da slučajno ne pride do brisanja ali izgube podatkov o opravljenih delovnih urah namenoma ali po nesreči. Prav tako se mora preprečiti, da bi kdo delovne ure lahko popravljal sproti ali za nazaj.
Ne čakajte na kazen
Inšpektorji so v zadnjem obdobju na področju delovne zakonodaje precej strogi in pogosto izvajajo inšpekcijske nadzore. Če so se pri vas za enkrat spravljali pregledovati samo to, če so prispevki sproti plačani, če je izplačan regres, če ima zaposleni možnost izkoriščanja dopusta ipd., pa so zdaj začeli preverjati tudi to, ali je evidenca delovnih ur urejena v skladu z zakonom. Kazen ne nazadnje ni niti prav zelo nizka, hkrati pa bodo tudi vaši zaposleni veliko bolj veseli, če bo evidenca delovnih ur urejena na način, da bodo prepričani, da ni moglo priti do nižanja števila opravljenih ur.
Je elektronska evidenca delovnih ur res draga?
Dejansko imate pri tem nekaj rešitev. Rešitev, za katero ni treba nič plačati, samo vložiti je treba nekaj časa v razvoj, je evidenca delovnih ur v oblaku v obliki excell tabele, pri katerih se nikakor ne da urejati podatkov za nazaj, temveč le za naprej. Spet druga rešitev in dolgoročno tudi bolj smiselna, pa je evidenca delovnih ur s posebnim programom, ki omogoča integracijo s sistemom za avtomatsko sporočanje podatkov v oblak in s tem lažji in hitrejši obračun plač.