Ne glede na to, ali imate spletno prodajalno ali podjetje, ki želi samo pospešiti prodajo svojih izdelkov oziroma storitev, eden od glavnih ciljev je zagotovo privabiti čim več potencialnih kupcev. Eden od najboljših načinov je optimizirana spletna stran, s katero vam bo to mnogo lažje uspelo.
Svoje prodajne rezultate lahko izboljšate z nekaterimi najpogosteje uporabljanimi metodami, ki vam bodo pomagale pri boljši vidnosti na spletu. Mednje brez dvoma sodi Facebook oglaševanje, katerim bo vaša spletna stran ali trgovina postala ne le bolj obiskana, temveč tudi učinkovita in dobičkonosna. Privabite stranke, povečajte prodajo in optimizirajte stroške internetnega oglaševanja z najučinkovitejšimi pristopi, ki jih uporablja vsako uspešno podjetje.
Najpomembnejši cilji za doseganje najboljših rezultatov
Prvi in nedvomno najpomembnejši cilj, ki ga želi doseči vsak podjetnik, je večja rast podjetja. Ta pa je možna le s povečano prodajo. Glede na to, da je Facebook še vedno največje in najpogosteje uporabljano družbeno omrežje v svetovnem merilu, je odločitev za Facebook oglaševanje vsekakor povsem na mestu. Uporablja ga več kot dve milijardi aktivnih uporabnikov, v Sloveniji pa naj bi jih bilo registriranih kar milijon. Tu imate tudi prosto pot, ko se odločate, ali boste ciljali na svetovno populacijo ali zgolj na slovenski trg.
Eden od glavnih ciljev pa je nedvomno čim bolj natančno ciljanje izbranega dela populacije. Večja natančnost pri ciljanju vam tudi zagotovi višjo verjetnost za prihod novih obiskovalcev vaše spletne strani. Drugi cilj za tem, pa je, da ko so enkrat na spletni strani, da izvedejo želeno konverzijo, torej se registrirajo oz. prijavijo v svoj uporabniški račun, izberejo izdelke, ki jih želijo kupiti, in na koncu tudi opravijo nakup.
Kako je zasnovano učinkovito Facebook oglaševanje?
Pri ponudniku, ki vam bo zagotovil najboljše pogoje, se najprej natančno pozanimajte, kako poteka sodelovanje. Po sklenjenem dogovoru o sodelovanju omogočite izbranemu izvajalcu storitve dostop do svojega oglaševalskega računa. Za namestitev vseh potrebnih orodij na vaši spletni strani torej poskrbi sam izvajalec storitve, kar običajno ne vzame veliko časa.
Ko so nameščena vsa potrebna orodja, bo z njihovo pomočjo možno meriti vse aktivnosti, ki se nanašajo na Facebook oglaševanje vašega spletnega mesta. Izvajalec storitve vam potem pomaga tudi vzpostaviti posamezne akcije ponovnega trženja.
Katere meritve so zajete v analizo podatkov?
Merjenje rezultatov zajema tudi nastavitev konverzijske strani, ki jo izvajalec storitve pozorno spremlja. Ugotoviti je namreč potrebno, koliko konverzij je dosegla posamezna oglasna akcija, obenem pa so tudi merjeni stroški, ki so bili za to potrebni. Za nadaljnjo analizo se nato spremljajo še nekateri dodatni parametri. Na ta način so zastavljeni osnovni pogoji za učinkovito Facebook oglaševanje, s katerimi je omogočeno učinkovito izvajanje oglasnih kampanj.
Sledi še postavitev posamezne oglasne akcije glede na vse pridobljene podatke. Pred samo postavitvijo se s ponudnikom dogovorite o tem, kateri izdelek bi želeli tržiti, določite ciljno publiko, predviden proračun za stroške ter obenem zastavite natančne cilje oglasne akcije, med drugim se morate tudi odločiti o tem, koliko časa naj traja.
Kako se obračunavajo stroški za Facebook oglaševanje?
Cene se razlikujejo po posameznih ponudnikih storitve in so predvsem odvisne od števila oglasov, ki jih nameravate postaviti, kot tudi od mesečnega števila posameznih akcij oz. kampanj. V primeru, da se odločite za napredne oblike oglaševanja pa je tudi od tega nato odvisna končna cena.
Pozitivni aspekt pri zaračunavanju tovrstnih storitev je v tem, da boste za takšno oglasno kampanjo plačali zgolj toliko, kolikor boste resnično porabili. Plačilo se običajno izvede prek plačilne oz. kreditne kartice, za opravljeno storitev pa prejmete račun. V računu za Facebook oglaševanje je natančno opisana vsaka posamezna storitev, ki lahko vključuje postavitev, analizo, vodenje in optimizacijo izvedenih oglasnih kampanj.
Na ta način je zagotovljena stoodstotna transparentnost obračunavanja, poleg tega pa imate popoln pregled nad vsemi postavljenimi akcijami in tudi nad vso skupno porabo. Velika prednost pri takšnem načinu obračunavanja je tudi to, da v prvi vrsti sami odločate, koliko boste na koncu plačali.