Za večino podjetnikov pa tudi nekaterih oglaševalcev je Gmail oglaševanje neznan format za promoviranje svoje znamke. Prav to pa je lahko dobra novica za vas. Zakaj? Cene promoviranja preko omenjanega kanala zaradi manjše priljubljenosti ostajajo nizke, prav tako uporabniki ostajajo dovzetni za nove informacije, saj je Gmail oglaševanje med podjetji redkeje uporabljena oblika promocije, več o tem si lahko preberete na naslednji povezavi: https://google-oglasevanje.com/google-oglasevanje/gmail-oglasevanje. V nadaljevanju vam bomo predstavili glavne značilnosti in prednosti trženja preko priljubljenega e-mail kanala. Če želite izkoristiti vse njegove potenciale, za pomoč najemite strokovnjaka ali digitalno agencijo.
Katere so glavne prednosti te vrste promocije?
Čeprav je ta oblika promocije trenutno še v beta/preizkusni fazi, se njen sloves med uporabniki že vztrajno širi. Prav tako Gmail oglaševanje ne more izvajati vsaka fizična oseba, zato glavnih adutov popolnoma izkoristi le redkokdo. Glavne prednosti (poleg nizkih cen) so tudi:
- Možnost natančnega segmentiranja ciljnih oseb oz. uporabnikov, kar pomeni, da jih lahko glede na njihove demografske značilnosti natančno ciljamo s svojimi promocijskimi sporočili
- Možnost ciljanja glede na poklic in spol uporabnika
- Možnost segmentiranja uporabnikov glede na konkurenčne domene
Plačevanje deluje na podoben princip kot prikazni oglasi, kar pomeni, da se podjetju oz. promotorju reklamiranje zaračunava šele takrat, ko uporabnik na oglas tudi klikne.
Kaj lahko s to vrsto promocije dosežete?
Pridobivanje novih leadov oz. kontaktov je glavni cilj, ki ga lahko zasleduje Gmail oglaševanje. Razlog, zakaj je temu tako, je predvsem nezasičenost te vrste promocije, zato ima uporabnik občutek, da je bil oglas napisan samo zanj (v nasprotju z ostalimi oblikami, kjer je reklamiranje namenjeno masovni publiki). Ker je zadeva oziroma nagovor zelo podobna navadnemu e-sporočilu, je večja verjetnost, da bo taka oseba sporočilo odprla in tudi prebrala. Pridobivanje kontakta lahko poteka neposredno ali posredno preko pristajalne strani. Prva tako lahko dosegate do 6 × višje konverzijske vrednosti kot jih dosegajo tradicionalne promocijske oblike.