Danes nam digitalni svet ponuja veliko vsebin za otroke in z njegovo pomočjo med drugim lahko pristopimo do različnih tem. Na primer e pravljice so lahko odlično sredstvo za učenje empatije ter različnih vrednot oziroma so tovrstne e pravljice že tudi kategorija sama zase. Tovrstne veščine namreč niso same po sebi Digitalne zgodbe za učenje vrednot
umevne ter se razvijajo skozi določeno obdobje in nekateri otroci v domačem okolju niso deležni izrecne vzgoje v tem pogledu. Zato je digitalni domišljijski svet lahko priročen, ko jim jih želimo predati ter jih naučiti, kako se postaviti v kožo drugega oziroma delovati empatično.
E pravljice v šolskem okolju
E pravljice z etično noto lahko predstavimo v razredu in nadgradimo pouk z nadaljnjo debato o vsebinah, čustvih in pogledu posameznika ali z drugo aktivnostjo, na primer z ustvarjanjem likov iz njih. Še posebej, če smo denimo kot učitelji opazili določena trenja v razredu, lahko na ta način poskušamo vpeljati dialog. Vse več sodobnih slovenskih avtorjev jih pripravlja ravno v ta namen, da bi naslovili medvrstniška nesoglasja in različne odnose. Recimo »Bela vrana Belinda«, v kateri bela vrana s svojo barvo vzbuja nezaupanje, ali »Poldi polh hoče stran«, v kateri drobni polh zaradi zbadanja noče domov, ter podobne lahko pripomorejo k razreševanju neizrekljivega, a vendar nadvse prisotnega razhajanja v življenju otrok.
Nove družbene razmere
Že v preteklosti so imele zgodbe določen moralni nauk, ki pa je gradil na drugačni osnovi oziroma glede na aktualno družbeno stanje. Danes poteka komunikacija na različne načine in tudi spoznanja o svetu gradijo otroci po drugačni poti, saj se družba preoblikuje v mnogoterih pogledih, zato je k temu treba ustrezno pristopiti. E pravljice, ki se tega vsestransko lotevajo, lahko torej pripomorejo k vzpostavljanju mostov med različnimi svetovi in večjemu medsebojnemu razumevanju, bodisi v učilnici ali v domačem in drugih okoljih.